Fushëveprimi dhe shënimet e përgjithshme

 

(1) Në varësi të marrëveshjeve dhe marrëveshjeve individuale që kanë përparësi mbi këto QAGJ, marrëdhënia afariste ndërmjet shitësit dhe konsumatorit do të qeveriset ekskluzivisht nga termat dhe kushtet e mëposhtme. Përveç nëse është rënë dakord ndryshe, përfshirja e kushteve të klientit është në kundërshtim

(2) Konsumatori është konsumator, për sa kohë që ai e përfundon kontratën për qëllime që mund t'i atribuohen kryesisht as komerciale, as aktivitetit profesional të tij të pavarur. Nga ana tjetër, një sipërmarrës është çdo person fizik ose juridik ose një partner ligjor që, gjatë lidhjes së një transaksioni ligjor, vepron në ushtrimin e veprimtarisë së tij tregtare ose të pavarur profesionale.

përfundim

(1) Kontrata lidhet me:

(futni emrin dhe adresën këtu)

________________________

________________________

________________________

(2) Karakteristikat thelbësore të mallrave rrjedhin nga përshkrimi përkatës i produktit i përcaktuar nga shitësi.

(3) Të gjitha ofertat në dyqanin online të shitësit përbëjnë thjesht një ftesë jo detyruese për konsumatorin që të dorëzojë një ofertë përkatëse tek shitësi. Pasi shitësi të ketë marrë porosinë e klientit, klienti së pari do të marrë një konfirmim të porosisë nga shitësi, zakonisht me e-mail (konfirmimi i porosisë). Pas marrjes së porosisë së klientit, shitësi do ta kontrollojë atë në një njoftim të shkurtër dhe do ta informojë konsumatorin brenda 2 ditëve pune nëse e pranon porosinë (konfirmimin e porosisë).

Procesi i porosisë në dyqanin online

Shitësi punon si vijon:

(4) Konsumatori mund të zgjedhë produktet nga shitësi i shitësit dhe t'i mbledhë ato me anë të butonit "Shto në shportë" në një karrocë pune të ashtuquajtur. Duke klikuar në butonin "Shporta", klienti merr një pasqyrë të produkteve të zgjedhura. Me butonin "Blej tani" ai bën një kërkesë të detyrueshme për të blerë mallrat në karrocat e blerjes. Para dorëzimit të porosisë, klienti mund të ndryshojë dhe shikojë të dhënat e futura si dhe të dhënat e dhëna në çdo kohë duke përdorur funksionin e shfletuesit "Prapa" dhe "Tjetra" shfaqet si çelësa arrow. Aplikimi mund të paraqitet dhe transmetohet vetëm nëse klienti ka pranuar këto kushte dhe kushte duke klikuar në butonin "Prano termat dhe kushtet" dhe duke përfshirë në aplikimin e tij. Shitësi pastaj i dërgon klientit një konfirmim automatik të pranimit me e-mail, në të cilin rendi i klientit është renditur përsëri dhe klienti mund të shtypë funksionin "Print".

Vërtetimi automatik i pranimit vetëm dokumenton që urdhri i konsumatorit është pranuar nga shitësi dhe nuk përbën pranimin e kërkesës. Kontrata vjen vetëm përmes dorëzimit

deklarata e pranimit nga shitësi, e cila do të dërgohet me e-mail të veçantë.

Lënda e kontratës, gjendja, ofrimi, disponueshmëria e mallrave

(1) Objekti i kontratës janë mallrat dhe shërbimet e specifikuara nga klienti brenda fushëveprimit të urdhrit dhe të deklaruara në konfirmimin e porosisë dhe / ose konfirmimin e porosisë në çmimet fundore të deklaruara në dyqanin online. Gabimet dhe gabimet janë të rezervuara atje, sidomos sa i përket disponueshmërisë së mallrave.

(2) Natyra e mallrave të urdhëruar rezulton nga përshkrimet e produkteve në dyqanin online. Imazhet në faqen e internetit mund të pasqyrojnë produktet vetëm në mënyrë të pasaktë; Në veçanti, ngjyrat mund të ndryshojnë ndjeshëm për arsye teknike. Imazhet janë vetëm për qëllime ilustruese dhe mund të ndryshojnë nga produkti. Specifikimet, pesha, masat dhe performanca janë aq të sakta sa të jetë e mundur, por mund të kenë devijime të zakonshme. Karakteristikat e përshkruara këtu nuk janë defekte të produkteve të furnizuara nga shitësi.

(3) Nëse asnjë kopje e produktit të zgjedhur prej tij nuk është në dispozicion në kohën e urdhërit të konsumatorit, shitësi duhet të informojë konsumatorin për këtë në konfirmimin e porosisë. Nëse produkti nuk është i përhershëm, shitësi shikon larg nga një deklaratë pranimi. Një kontratë nuk është përfunduar në këtë rast.

(4) Nëse produkti i caktuar nga klienti në urdhër është vetëm përkohësisht i padisponueshëm, shitësi duhet të informojë menjëherë blerësin në konfirmimin e porosisë. Në rast të vonesës së dorëzimit prej më shumë se dy javësh, klienti ka të drejtë të tërhiqet nga kontrata. Rastësisht, në këtë rast, shitësi ka të drejtë të tërhiqet nga kontrata.

Duke vepruar kështu, ai menjëherë do të rimbursojë çdo pagesë të bërë tashmë nga klienti

Politika e anulimit për konsumatorët

tërheqje

Nëse jeni konsumator, ju keni të drejtë të tërhiqeni nga kjo kontratë brenda katërmbëdhjetë ditësh pa dhënë ndonjë arsye. Periudha e anulimit është katërmbëdhjetë ditë nga dita në të cilën ju ose një palë e tretë e caktuar nga ju, e cila nuk është transportuesi, ka marrë në zotërim mallrat e fundit. Për të ushtruar të drejtën tuaj për tërheqje, duhet të na kontaktoni

 

Gemi elektronica srl,

Contrada piano mulino, A1,

85034, Francavilla in Sinni (PZ) Kodi Postar:

Tel .: (+39) 0973 577845,

Faksi: (+39) 0973 574343

ordinigemi @@ gmail.com

me anë të një deklarate të qartë (siç është letra e dërguar me postë, faks ose e-mail) për vendimin tuaj për tërheqje nga kjo kontratë. Ju mund të kompletoni në mënyrë elektronike dhe të dorëzoni formularin e tërheqjes së modelit ose ndonjë deklaratë tjetër të pajustifikueshme në faqen tonë të internetit. Nëse e përdorni këtë opsion, ne menjëherë (për shembull me e-mail) do t'ju dërgojmë një konfirmim për marrjen e një tërheqjeje të tillë. ajo bëri për të mbrojtur periudha tërheqja është e mjaftueshme që ju të dërgoni komunikimin tuaj në lidhje me ushtrimin e të drejtës së tërheqjes para afatit të tërheqjes.

Pasojat e anulimit

 

Nëse tërhiqet nga kjo kontratë, ne kemi vënë të gjitha pagesat që i kemi marrë nga ju, duke përfshirë kostot e ofrimit të (me përjashtim të kostove shtesë që rrjedhin nga fakti se ju keni zgjedhur një metodë të ndryshme të ofrimit se ne ofrojmë, Standard lirë kanë) menjëherë dhe të paguajë më së voni brenda katërmbëdhjetë ditëve nga data në të cilën është marrë njoftimi për anulimin tuaj të kësaj kontrate me ne. Për këtë shlyerje, ne përdorim të njëjtat mjete pagese që keni përdorur në transaksionin origjinal, përveç nëse jeni dakord ndryshe me ju; Në asnjë rast nuk do të tarifoheni për këto tarifa të ripagimit.

Ju duhet ta ktheni mallin tek ne menjëherë dhe në çdo rast jo më vonë se katërmbëdhjetë ditë nga data në të cilën na informoni për anulimin e kësaj kontrate. Afati i fundit është plotësuar nëse dërgoni mallrat para skadimit të afatit prej katërmbëdhjetë ditësh. Ju do të bartni shpenzimet e menjëhershme të kthimit të mallrave nëse çmimi i mallrave të kthyera nuk i kalon 40 euro. Përndryshe, kthimi është falas për ju. Jo-parcelat mund të merren me shpenzimet tona.

  

Ju vetëm duhet të paguani për çdo vlerë të zvogëluar të mallrave, nëse humbja vlerë të për shkak të një të nevojshme për të përcaktuar natyrën, karakteristikat dhe funksionimin e trajtimit të mallrave.